Four Rooms

ƒoяυм δlα иıεogяαиıczoиעcн υмע∫Ŀoωo


Zasady Forum

I. OGÓLNIE 1. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu. 2. Prywatne sprawy załatwia sie prywatnymi wiadomościami (Wiadomości). 3. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku nazwa ta będzie zmieniana przez moderatora danego działu. 4. Zakaz umieszczania tego samego postu/tematu na kilku forach. W przeciwnym wypadku takie posty/tematy będą usuwane, a autor nagradzany ostrzeżeniem. 5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane. 6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. 7. Post który będzie obrażał w jakiś sposób danego użytkownika będzie usuwany a autor zostanie nagrodzony ostrzeżeniem. 8. Wszelkie przejawy nabijania postów będą zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Powiem ci jutro" oraz wysyłanie posta pod postem przez tego samego użytkownika. Do tego służy edycja postów. 9. Temat, w którym dany użytkownik dowiedział się tego czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowego tematu może zostać zamknięty. 10. Tematy niezgodne z tematyką danego forum będą przenoszone do odpowiednich działów. 11. Użytkownik ma prawo złożyć skargę na moderatora w prywatnej wiadomości przesyłanej do Administratora. 15. Nie formatuj bez potrzeby czcionki (nie pisz bez powodu pogrubioną czcionką, nie używaj dużego rozmiaru, nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami - nikt nielubi jak się na niego krzyczy, ani tzw. FaLą (na przemian wielkie i małe litery). 16. Wypowiedzi publikowane przez Użytkowników na Forum nie mogą zawierać treści obscenicznych i obraźliwych, naruszać zasad dobrego wychowania (ZAKAZ UŻYWANIA SŁÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBRAŹLIWE) II. BAN i KARANIE UŻYTKOWNIKÓW 1. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum. 2. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, zablokowanie konta, bana na e-mail i IP lub jeśli użytkownik ma modem na całą grupe IP np. 212.116.xxx.xxx. 3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami. 4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. 5. Osoba może dostać bana kiedy działa na niekorzyść forum, nagminnie łamie regulamin i robi to umyślnie. III. SYGNATURA - podpis 1. W podpisie nie można używać powiększonej czcionki. 2. Podpis nie może zawierać dużych obrazków które powodują "rozjeżdżanie się" forum. Dopuszczalny rozmiar obrazka w podpisie wynosi 400x50 pikseli (szerokość/wysokość). 3. Treść podpisu nie może zawierać wulgaryzmów ani obrażać innych użytkowników. 4. Podpis może składać się maksymalnie z 4 linii. 5. Zabrania się umieszczania w podpisie (bez zgody Administratora) linków (adresów) do innych stron internetowych (między innymi własnych stron, stron programów partnerskich itd.). 6. W przypadku nie przestrzegania powyższych punktów sygnaturka będzie zmieniana lub będzie blokowana dla konkretnych użytkowników. IV. AVATARY 1. Zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Avatar nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem. V. UŻYTKOWNIK 1. Użytkownik ma prawo do zmiany tytułu (tekst pod nickiem) lecz w żaden sposób nie może podszywać się pod administratora/moderatora. 2. Użytkownik ma prawo do zmiany nicku (nazwy użytkownika) w przypadku gdy sensownie umotywuje swoją prośbę.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gim2zuromin.pun.pl www.pl.pun.pl www.kurpie.pun.pl www.g3wclan.pun.pl www.speedfire.pun.pl